YouTubers казват, че Тейлър Лоренц от WaPo лъжливо твърди, че е потърсила коментар в историята за процеса на Деп-Хърд

НОВОВече можете да слушате статии на Fox News!

The Washington Post журналистът от “интернет култура” Тейлър Лоренц е под критика за лъжливо твърдение, че е посегнала към YouTubers в историята си за експлозивния процес на Джони Деп-Амбър Хърд.

В четвъртък, след зашеметяващо заключение на успешното дело за клевета на Деп срещу бившата си съпруга Лоренц твърди, че истинските победители са “създатели на съдържание”, които са се възползвали от лудостта в съдебната зала с по-големи последователи и скокове в приходите.

„Пробата предложи потенциален поглед върху бъдещата ни медийна екосистема, където създателите на съдържание служат като личности, които съобщават новини на все по-голям бройс на зрители – и от своя страна дефинира онлайн разказа около големи събития. Тези създатели могат също така да донесат големи лични печалби в процеса, “каза Лоренц на читателите.” В този нов пейзаж всяко голямо новинарско събитие се превръща в възможност за натрупване на последователи, пари и влияние. А изпитанието на Деп-Хърд показа как управляваната от създателите новинарска екосистема може да повлияе на общественото мнение въз основа на стимули на платформата.

Нейната статия цитира две личности в YouTube, водещата на “LegalBytes” Алите Мазейка и анонимен потребител на име ThatUmbrellaGuy. Лоренц твърди, че според Business Insider, Мазейка „спечели $5000 за една седмица, като насочи съдържанието на своя YouTube канал към непрекъснато отразяване и анализ на пробите“. Тя също така твърди, че ThatUmbrellaGuy “спечели до 80 000 долара миналия месец, според оценка на фирмата за социални анализатори Social Blade”.

ТЕЙЛЪР ЛОРЕНЦ ДОКСЕС ОТ ВАШИНГТОН ПОСТ ДНИ ОТ ТИКТОК СЛЕД ПОКРИТИЯ ОНЛАЙН ТОРМОЗ НА ЖЕНИ

Тази комбинация от две отделни снимки показва актьорите Джони Деп, вляво, и Амбър Хърд в съдебната зала за заключителни аргументи в съда на окръг Феърфакс във Феърфакс, Вирджиния, в петък, 27 май 2022 г. (AP Photos / Steve Helber, Pool )
(AP Photos / Steve Helber, Pool)

В параграфа беше включено изявление в скоби, гласи: „Mazeika и ThatUmbrellaGuy не отговориха на искания за коментар“.

И Мазейка, и ThatUmbrellaGuy опровергаха изявлението, като казаха, че Лоренц никога не се е свързвал с тях преди публикуването на нейната история.

„Хм. Това казва, че не съм отговорил на искания за коментар? Знам, че получих много имейли през последните два месеца, но току-що проверих името ви, @TaylorLorenz, и не виждам имейл от вас“, извика Мазейка на колумниста на Washington Post. “Освен това не се обърнах внезапно. Започнах да отразявам това преди началото на процеса.”

KELLYANNE CONWAY TORCHES TAYLOR LORENZ НА ‘The VIEW’: ТОЗИ ‘ПИТЪР ПЕН’ БЕШЕ ОБСЕНА ПО МОЯТА ДЪЩЕРЯ-ТИЙНЕЙДЖЕР

Мазейка обвини Лоренц, че неправилно характеризира отразяването на Business Insider за нея, което тя също смята за „несправедливо“. По-късно тя предостави актуализация, твърдейки, че Лоренц се обърна към нея за коментар, „след като парчето вече беше публикувано и трябваше да го извикам“.

„Това е толкова тъпо“, написа Мазейка.

Изглежда, че Лоренц призна публичното оплакване на Мазейка, туитирайки „Благодаря за отговора!“ и че тя “би искала да включи вашите коментари!”

Колумнистът на Washington Post Тейлър Лоренц.

Колумнистът на Washington Post Тейлър Лоренц.
(MSNBC)

ThatUmbrellaGuy по подобен начин извика статията на Post.

„Вашингтон пост се излъга и НЕ се свърза с мен, преди да ме включи в историята си за Джони Деп, въпреки че съобщи, че са го направили“, туитира YouTuber, споделяйки времеви печати на своя туит, призовавайки статията и имейла на Лоренц до него, изпратен минути по-късно.

По-късно той продължи: „Вашингтон пост също БРАВО представи погрешно моя отчет за печалбите и трябва да го коригира. Social Blade казва, че съм направил между 4,9 000 и 79,1 000 долара.

ТЕЙЛЪР ЛОРЕНЦ НА WAPO ИЗПЪЛНА ЗА ‘ЖЕРТВАТА’ НИНА ЯНКОВИЧ, ДОКАТО ДОКЛАДВА DHS, ПОСТАВЯ ПАУЗА НА ДЪСКАТА ДЕЗИНФО

Изглежда, че статията на Washington Post е била редактирана скрити, премахвайки твърдението, че Лоренц се е обърнал към YouTubers за коментар без бележка на редактора, която потвърждава промяната.

Washington Post не отговори веднага на искането за коментар на Fox News. Fox News също се обърна към Mazeika и ThatUmbrellaGuy за коментар.

Журналистът на Washington Post Тейлър Лоренц.

Журналистът на Washington Post Тейлър Лоренц.
(Снимка от Eric BARADAT / AFP) (Снимка от ERIC BARADAT / AFP чрез Getty Images) | CNBC Television / YouTube / Екранна снимка)

Лоренц отдавна е критикувана за нейната журналистическа етика. През 2020 г. тя многократно публикува 15-годишната дъщеря на помощника на Тръмп Келиан Конуей за откровените публикации на тийнейджъра в TikTok и се твърди, че се е обърнала директно към непълнолетния без разрешението на родителите й.

Наскоро Конуей запали Лоренц за обсебване на дъщеря й, наричайки я „Питър Пан“.

През 2021 г. Лоренц фалшиво обвинен предприемачът в бизнес технологиите Марк Андреесен на „използване на r-slar“, което тя призна, че е грешка.

КЛИКНЕТЕ ТУК, ЗА ДА ИЗТЕГЛЕТЕ ПРИЛОЖЕНИЕТО FOX NEWS

През април тя разкри самоличността на популярната личност в Twitter Libs от TikTok само дни след като осъди онлайн тормоза на жени.

Лоренц беше осмивана заради доклада си миналия месец, в който се твърди, че Нина Янкович, която трябваше да бъде изпълнителен директор на така наречения „Съвет за управление на дезинформацията“ на администрацията на Байдън, е била „жертва“ на „десни атаки“, тъй като Министерството на вътрешните работи Сигурността поставяше пауза в инициативата след седмици на интензивна реакция.